Monday, May 21, 2007

BERI CINTA WAKTU

Lagi suka lagu ini...

Dengarlah bisikku
Saat ku merindumu
Tetes air mata
Tak dapat sembunyikan rasa
Cintaku untuk dirimu

Bilakah kau tau
Ketika kau jauh
Menangis hatiku
Saatku memanggil namamu
Tiada lagi hadir untukku..oh

Bila kukatakan kini
Arti hadirmu disini
Mungkinkah kau kan kembali
Bersama denganku

Beri cinta waktu
Untuk memahami
Untuk meyakini
Bila esok yang kan terjadi
Semua indah kan terjalani

Dengar bisikku
Ku merindumu
Kini kau jauh menangis hatiku
Masih adakah ruang hatimu
Untukku kembali..oh
Beri cinta waktu
Untuk meyakinimu

2 Comments:

Blogger cyntha said...

lagu sapa bo?
gw kan tau lagu2 klo dah denger dari lu tea hehehehe

8:30 PM, May 21, 2007  
Blogger rievees said...

Lagunya Maliq bo dialbum nya yang baru

12:23 PM, May 26, 2007  

Post a Comment

<< Home